28.4.11

Walter Szarmant i sir Anthony Somerset

Witam!

Chciałbym powiedzieć, że zostałem współpracownikiem bloga Szarmant.pl, który jest prowadzony przez Romana Zaczkiewicza, znanego na Forum Bespoke jako zaki. Odpowiedzialny jestem za wpisy na temat strojów formalnych i półformalnych.

Do partycypacji zachęciła mnie ciekawa formuła bloga - prawie wszystkie zaczynają się od fabularyzacji wprowadzającej w temat, której bohaterem jest Walter Szarmant. Od czasu, kiedy ja zostałem co-bloggerem, w opowiadaniach pojawia się także postać jego najlepszego przyjaciela - sir Anthony'ego Somerseta, który symbolizuje mnie.

Do bieżącej chwili opublikowano jedną moją notkę na temat strojów wieczorowych, zaś druga, traktująca o strojach dziennych, jest w trakcie korekty redakcyjnej.

Zachęcam do czytania!

Pozdrawiam, Dr Kilroy

1 komentarz: