16.11.10

Macaroni Tomato

Witam!

Niedawno miałem przyjemność brać czynny wkład w rozwój największego bloga o stylu męskim w Polsce - Macaroni Tomato. Jego autor - Pan Wojciech Szarski poprosił mnie o napisanie artykułu o dziennych strojach formalnych. Efekt mojej pracy można zobaczyć tu. Artykuł był nieco dłuższy, został jednak przeredagowany, jednak najważniejsze informacje (bo właściwie tylko takie są potrzebne :) ) zostały na swoim miejscu.

Za sprawą tego wyróżnienia również prawdopodobnie więcej osób zacznie odwiedzać moją stronę. Od wczoraj moje statystyki zanotowały sporą liczbę wejść, w stosunku do reszty czasu egzystencji bloga. Serdecznie witam wszystkich przybyłych za tą właśnie sprawą i zapraszam do staromodnego świata strojów formalnych. :)

Pozdrawiam, Dr Kilroy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz